poniedziałek, 1 czerwca 2009

Wynalazki

Pomysł ukradłem - Rafałowi. Ale mam swoje własne znaleziska, więc mam prawo je tu zamieszczać pod powyższym tytułem, jasne? ;)

Generalnie chodzi o to, że ludzie mają często pomysły, które szokują/ są genialne/ nie do pomyślenia/ niezrozumiałe lub śmieszne, a nawet "prześmieszne". Rodzące się w głowach nasiona takich pomysłów, potrzebują przyjaznego gruntu by móc zakwitnąć. Czarnoziemy zdecydowanie występują w Japonii. Polska jest raczej bardziej gliniasta i piaszczysta pod tym względem. Z pewnością wszędzie znajdą się jakieś interesujące endogeniczne okazy.

Póki co Tajwan.


Plastikowe świeczki z diodą zamiast knotu.
Niepowtarzalny klimat, a do tego bezpieczeństwo!

Zupa mleczna z rozmokniętymi orzeszkami ziemnymi.
Do picia z puszki, tak jak Cola.

Lay's o smaku wodorostów.

1 komentarz:

miss.anx pisze...

lampka z diodą- rewelka, hehe ;) szansa, że puszczę z dymem mieszkanie byłaby sporo mniejsza, gdybym się w nie zaopatrzyła ;D
I nikt by mi nie sparzył nad nia ręki, czy coś ;P