wtorek, 18 sierpnia 2009

Teaser od siedmiu bolesci.

Do tej pory bylem zbyt leniwy by wrzucac nowe zdjecia, a teraz juz droga przez Chiny, w ktorych blog ten jest blokowany, oraz kolej ruska, w ktorej nie spodziewam sie kafejek z netem. Z reszta i tak nadal bede leniwy. Ponizej wiec kilka zdjec, z tych co mialy szczescie przed wirusem sie uchowac, a uzupelnienie, gdy bede w Polsce (wczesniej tylko pozamykam zalegle sesje na uczelni, napisze prace magisterska i obronie, znajde sobie prace...). Takze juz wkrotce! Zdjecia, bujne opisy, blyskotliwe spostrzezenia, akcja, milosc, krew, lzy i happyend.
A narazie zwiastun!

Ponizej Birma. Laosu i Kambodzy nie bedzie. Wietnam, Chiny i Rosja juz w listopadzie 2010.
























Jesli chcesz wiecej zdjec mozesz kliknac TUTAJ, ale i tak nie zadziala, bo gdy mialem juz wrzucac zdjecia poczulem sie zmeczony i poszedlem na piwo.

2 komentarze:

miss.anx pisze...

zawsze gdy czytam cos na Twoim blogu, to mam ochotę napisać jak Cie nienawidzę ;P bo za dobrze masz.
z drugiej strony napisać tego nie moge, bo to chyba wyklucza tęsknotę i oczekiwanie na wspólne piwo, co? ;)
loffs!

ophris pisze...

Pola ryżowego widok magnetyczny! *** JM